woensdag 31 augustus 2011

Treffend Sprekend - augustus 2011

18082011
A good player plays where the puck is.
A great player plays where the puck is going to be

14082011
Je weet pas waar je heen gaat, als je weet waar je vandaan komt

14082011
Wie zegt dat hij niets merkt, liegt net zo hard als een paard kan lopen

01082011
Drie hijskraanmachinisten: een Belg, Amerikaan en een Nederlander.
Ze klagen erover dat ze altijd hetzelfde op het brood hebben. 
Als ik morgen weer hetzelfde op het brood heb, spring ik eruit.  
Op de begrafenis spreken de 3 weduwen elkaar.
Amerikaanse en Nederlandse: misschien omdat ik al jaren hetzelfde op het brood doe. 
Na een korte stilte zei de Belgische: ik snap het niet, maar mijn man smeert al jaren zelf zijn brood.

01082011
Op tijd uit de aandelen stappen is als het niet te laat is
Henk Leferink

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage